Sunday, August 11, 2013

Makin Berusia Makin Cantik!!

 

Bismillah.

Siapa kata makin tua makin tak cantik??  Masih aku ingat pertama kali lihat Ziana Zain di akhbar dulu. Berkulit gelap dan berbadan kurus. Ketika itu, aku terpikir muka macam ni pun boleh jadi artis. Tapi cuba lihat Ziana Zain sekarang? Kenapa makin berusia beliau nampak makin cantik?? Kalau dibandingkan dengan aku, rupa paras kami lebih kurang sama jer!. Kalau aku jaga kecantikan dari dulu mesti aku pun cantik macam Ziana Zain. Hahaha.

Sekarang, berat badan aku pun lebih dari zaman anak dara. Muka pun masih ada parut jerawat. Setiap kali lihat Ziana Zain di kaca tv mesti rasa nak jadi cantik macam beliau. Gorgeous sangat. Aku bukan peminat fanatik Ziana Zain cuma suka lihat dia sekarang. Makin cantik!!

 

Kalau nak jadi macam Ziana Zain, jom kita mulakan dengan set supplement dari kami!! Yang wajib ada amik cuba 3 botol sahaja.  Setiap botol juga bertaham lebih sebulan. Jadi lebih jimat dari anda buat rawatan di spa setiap bulan.

Fungsi B-Complex adalah menjaga kesihatan kulit kita dari dalam, mengurangkan garis-garis halus di kulit dan paling penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Semakin kerap anda berada di bawah matahari, semakin banyak B-Complex yang anda perlukan.

Fungsi Vitamin C pula adalah seperti membentuk kolagen dan mencantikkan kulit.

Fungsi Vitamin E adalah sebagai anti penuaan dan membaiki kesan-kesan parut.

Risaukan budget anda? Kami boleh sesuaikan dengan budget anda. Cuma hubungi Teratak Vitamiun dan kami akan suggest mengikut budget anda. Mudah sahaja!

 

* Info & Order?
Hubungi kami di teratakvitamin[@]gmail.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-3169034(Suelynnda) untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook TeratakVitamin untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...