Tuesday, March 13, 2012

Pembuka Bicara Hati

Bismillah.

Dengan ini, saya mengumumkan blog Teratak Chantique dengan rasminya dibuka untuk tontonan ramai pada tarikh ini. Hah! apsal cam poyo aje. Tak melambangkan diri sendiri langsung!. Taknaklah jadi hipokrit.

Well, let me introduce my self first. Nama diberi Lynnda tapi di Facebook lebih glamer dengan nama Suelynnda. :) . Saya tertarik dengan Shaklee bila selalu baca entry Mommy Lyna di http://mysuperkids.net/. Berangan nak cuba produk ni tapi belum masa nya lagi. Jadi, saya daftar sebagai ahli dulu sebelum memcuba produk Shaklee. Terbalik kan? Ada aku kesah.kah kah kah.
.
Kenapa nama Teratak Chantique dipilih? Banyak nama yang saya suka already taken jadi ini aje yang available. “TERATAK” dipilih sebab saya nak nama yang ada ciri kemelayuan. Kita takleh lupa asal usul kita bukan?

CHANTIQUE pula dipilih sebab kita adalah wanita yang senantiasa ingin nak cantik bukan? Cantik luar mahupun dalaman. Faktor ini yang selalu buat orang sentiasa mengubah atau memperbaiki diri sendiri. Chantique juga bukan sekadar untuk wanita sahaja. Kanak-kanak dan lelaki nak cantik juga kannn..Chantekkk!! Hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...