Tuesday, December 4, 2012

Atasi kulit yang kendur dan gelebeh.

 

Ya..pasti ramai yang mahu kulit cantik walaupun umur semakin meningkat. Siapa yang tidak mahu kelihatan muda sentiasa bukan? Tak perlu suntikan botox, vitamin C ataupun macam-macam lagi yang pastinya memerlukan kos yang beribu-ribu.

Dengan supplement pun anda boleh kelihatan cantik sehingga ke tua. ^-^

Untuk info, kolagen sangat penting dalam sistem penuaan kerana ia menyokong keanjalan kulit dan dan sistem otot dalam tubuh manusia. Mereka yang mempunyai bentuk badan yang lembik adalah disebabkan kurangnya sokongan kolagen. Ianya berlaku disebabkan oleh persekitaran , cara hidup, pengambilan makan yang tidak seimbang dan kurangnya vitamin B, C dan protein.

Jom lihat kelebihan Shaklee Collagen Powder. Kredit pic & info to Shaklee Msia.

collagen

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

* Info & Order?

Hubungi kami di teratakvitamin[@]gmail.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-3169034(Suelynnda) untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook TeratakVitamin untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...