Thursday, November 1, 2012

1 November 2012

 

Hari ni 1 November 2012. Pejam celik pejam celik dah 8 bulan sejak aku daftar diri sebagai Shaklee Distributor. Sales??  sikit sangat sebab aku selalu on off buat online biz nih! Tak konsisten. That was my biggest problem!!. Kejap aku rajin kejap aku malas. Haih!! Kalau duk sorang-sorang aku selalu berpikir kenapa aku selalu tak konsisten.

Mungkin jugak sebab aku tak suka rutin yang sama setiap hari. Aku cepat rasa bosan! Ya, itulah masalah aku. Habis, macam mana nak berjaya buat biz nih. Cita-cita tinggi nak berjaya macam “master” yang lain tapiiii…usaha langsung tak de!

Masa cuti bolehlah aku rajin sket update belog TeratakVitamin nih tapi kalau kerja bilanya nak ada masa kan? aku penah dengar orang kata “kena cari masa!” Memang betul semua tuh. Kalau nak berjaya kena berkorban sikit. Mintak restu suami dan ibu bapa! Usaha, doa dan tawakkal.

Bismillah, hari ni 1 nov 2012 aku akan mula secara konsisten. Never never give up in your dreams!

“ NEVER GIVEUP!! YOU NEVER KNOW HOW CLOSE YOU ARE WITH YOUR SUCCES!!”

Bismillahirrahmanirrahim..<3 <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...