Sunday, March 25, 2012

My Shaklee Diary.

Salam

Sebelum ini cuma baca testimoni orang aje kan? Skali skala kena citer testimoni sendri pulak. :)

Alkisahnya saya dah pun membeli Set Hamil Shaklee ( Omega Guard, Vita-lea, Vit-C, B-Complex dan Ostematrix) atas saranan my upline ( GenkiMomma).

Saya memang ada masalah sembelit sebelum ini. Sejak remaja lagi memang jarang buang air besar. Kalau 3-4 hari sekali itu kira normal lan kan. Namun bila kandungan dah masuk minggu ke 23 ( anak ke dua)   sembelit makin teruk . Seminggu lebih  tak membuang!!. Kalau nak buang pun punyelah berjam-jam dalam toilet. Meneran sampai pedih vontot mak. Haha.

Saya pun mula makan set nih dan esoknya najis saya lembut sedikit dan wallaaaaaa..saya buang tetiap hari noks…punya lah happy saya. Badan rasa ringan aje sebab dah buang benda kotor hari-harikan. Kulit saya lak rasa makin lembut dan tak kering macam dulu.

Sekarang kandungan dan 34 minggu, tak sabar nak cuba set untuk pantang dan menyusu pulak. Yeehaaaa!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...