Monday, November 11, 2013

Set Slimming Budget. Pasti Murah dan berbaloi!!

 

Salam.

Sekarang ramai sungguh datang tanya pasal set diet bajet ni. Sesuailah sangat untuk orang yang nak berdiet tetapi bajet ciput aje.

Kami ada juga sediakan set shaklee yang mahal tapi nak cerita di entry lain yer. Tunggu tau!! Ok, disebabkan ramai pulak yang tanya meh sini kita cerita sket pasal set diet bajet kami. Tapi sebelum itu nak ingatkan yang ini bukan ubat ye..tapi ini adalah supplement/vitamin. Maknanya jangan bajet pulak 2-3 kali ambil berat badan dah turun! Kena juga senaman dan jaga pemakanan tau!!Dah, takmo bebel nanti korang boring pulak kenss..

Set Diet Bajet ini terdiri daripada Herblax, Alfalfa dan Lechitin. Fungsi-fungsinya adalah seperti di bawah.

herblax

Mengandungi Daun Senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus. Ianya jugak dapat mengatasi masalah sembelit serta bagus untuk proses detoks.

lechitin

Lecithin fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, perlu suggest ambil lecithin dengan combination produk di atas

 

alfalfa

Mencuci usus dan mengempiskan perut. Sesuai juga untuk ibu-ibu yang menyusu untuk menambakan susu badan.

 

Dan semuanya tak lebih dari dari rm160!! Kalau nak lagi murah pun ada. Bagaimana caranya?? Anda cuma SMS/WHATSAPP saya di 0193169034 dan kami akan beri sebut harga berdasarkan bajet anda.

 

Untuk tips kesihatan lain ataupun order supplement Shaklee.

Hubungi kami di teratakvitamin[@]gmail.com, atau SMS/WhatsApp ke 019-3169034(Suelynnda) untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook TeratakVitamin untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...